Monday 22 April 2013

kadang2...jarang2...

kadang2 happy...kadang2 sedih...kadang2 ok...kadang2 x...dalam kelas pun bole jadi tak ok...nak belajar pun kadang2 jadi takde mood...pe la nasib...u are already change...sebelum nie ok je...bukanla nak emo tapi tahla...aku tiap2 hari pikir pasal bende yang same sampai kepale aku pun sakit nie pikir...takpela...maybe dugaan...i thought that the worst part are already go but it came after and after...ya allah...kenape harus aku lalui bende2 macam nie lagi sedangkan umur aku pun dah macam nie...give me strength...yang paling lawak sekali aku ada kelas tadi kul2 tapi kul1.30 lepas soalt zohor aku lepak2 dalam kelas jap...tibe terpikir balik bende tu n aku terus start motor g batu berendam nak g minum coconut shake...dah nak g tibe2 aku g singgah fkm...lalu tengok motor die de situ dengan helmet biru die la kan...haha...dah macam orang sakit mental je...tak penah2 aku buat bende macam nie...lawak n sedih pun de...

No comments:

Post a Comment