Saturday 6 August 2011

oh ibu...

dlm hidup nie...kdg2 kita tak sedar betapa untungnya kita ada ibu n bapa...aku syukur sgt ada mereka...kalo takde mereka...takdela aku dlm dunia nie...kdg2 kita byk tipu ibu kita,lawan ckp mereka,kdg2 kita tak sedar yg kita byk buat slh ngn mereka...lg2 ibu tu bwh tapak kaki kita...aku tak boleh bygkan hidup tnpa ibu...aku hrp dpt jaga ibu aku ngn baik sblm apa2 jd kat dia...mak...cepatla sembuh...akmal hrp mak sihat selalu tengok kami anak2 berjaya...aku sedih sgt yg mak aku de pnyakit skrg nie...boleh cegah tp nak merawatnye sbnrnye takla mudah yg kita sngka...aku perlukan mak...mak byk ajar aku tentang kehidupan...kalo mak kita marah tu...tndanya dia syg kt kita...caring psl kita...cume kita nie je kdg2 tak sedar yg betapa untungnya kita ada ibu...mak...cepatla smbuh...akmal doakn mak cepat sembuh...amin...

No comments:

Post a Comment