Sunday 10 July 2011

pilihan antara dua...

kdg2 kite nak buat pilihan nie bukan senang...lg2 bila pilihan tu menentukan hidup mati kite...aku kene buat pilihan antara dua...sama ada keje atau stdy...stdy aku dahla teruk...lepas tu aku takut sgt nak belajar sbb aku dah takde minat nak blaja enginering skrg nie...nak tukar kos dah terlewat...pe je yg de pilihan aku skrg keje...aku betul2 desperate sgt ngn hidup skrg...tula dl time awal2 sem thn1 tak nak blaja betul2...kan dah jadi macma nie...pela ko mal...nie sume mslh diri sendiri...pape pun aku syukur de org offer aku keje...aku hrp2 dpt keje tu n lepas nie keje betul2 n smbung la part time blaja...sia2 sthn aku...at least aku de volleyball...ada jugak life...hehehe...tula...jgn jadi mcm aku...hope life aku lebih elok dlm mase akan dtg...amin...wish me luck friends...=)

No comments:

Post a Comment