Wednesday 6 July 2011

perjalananku...

perjalanan hidupku masih jauh...mak slalu ckp nanti kalo ko dah kawin,boleh tolong2 adik2 ko yg sek lg nie...OMG,aku rase aku nie dah tue sgt or dah smpi masenye...kdg2 aku t'ingin jugak nak kawin awal...walaupun umur skrg sudah.....hehehe......umo adalah rahsie,aku masih ada lg 3thn utk hbiskan blajar aku...n dlm masa yg sama jugak aku pun nak bercinte...tp org yg aku tunggu tu...hmmm....tak ley nak ckp skrg kan wak,kan,kan,kan....=p.....dl mak n ayah aku kawin umo mude relek je...tp skrg zmn dah lain...de yg kawin awal n ada jugak yg lmbt kwin...aku kdg2 tkut pikir psl kawin...ngn sape aku kawin...tp jodoh tu tgn tuhan kan...tuhan dah tentukan...mcm mana pun aku takkan give up ngn hidup aku n dgn org yg aku betul2 suka n syg tsbt...^_^
aku cume berharap pd tuhan yg pintu hatinye akan terbuke n dpt lupekan sume ksedihan yg de dlm diri nye...aku hanya mampu mnjdi teman yg boleh dia luahkan perasaan,bermanja,dan berkongsi pe saje dlm hatinye...aku memang bersedia utk sume tu dan akan aku tunaikan segala apa yg diminta...insyallah...=)

4 comments:

  1. hahaha...bersabar k...ada hikmah..kesabaran itu penting k...

    ReplyDelete
  2. ada jodoh tak kemana kan...tp tula...bercinta2 tp last kawin ngn org lain jugak...tula jodoh name nye cik wawa...

    ReplyDelete
  3. Insyaallah...suatu hari nanti akan ketemu juga dengan pencuri tulang rusuk kiri kamu...haha....:P

    ReplyDelete