Friday 15 July 2011

no title...

bak kata kumpulan DEWA19...menagisla bila harus...manusia bisa menagis...tak kira laki atau ppuan...aku kdg2 susah nak nagis tapi bile dgr lagu nie sayu gakla...kdg2 aku nie ego...tapi walaupun aku ego,aku jugak de prasaan...napela manusie kdg2 tak pernah hargai sesama diaorg sendiri...kdg2 aku sedih sgt cume aku tak bisa menagis...tuhan je taw pe yg aku rase...napela bnde2 mcm nie slalu jadi kat aku...slalu terluke...kdg2 rase dipermain2kan pun de...pela nasib aku...tula lumrah dunie...kalo kite setia,de je halangan mcm2 yg dtg...kdg kalo curang kata kite pulak jahat...tp at least aku tak pernah curang ngn couple2 aku sblm nie...well aku cume sedih jela...myb de hikmah kot sume nie...kdg2 aku rindu zmn2 mude aku dl...cume skrg nie lain sikit...tak macam dl la...hehehe....

No comments:

Post a Comment